Polary z nadrukiem firmowym – 5 wskazówek dobierania i projektowania

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Polary z nadrukiem firmowym – 5 wskazówek dobierania i projektowania

Materiał Partnera

Inne

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Polary firmowe przydają się w każdej branży. Pracownicy korzystają z nich na co dzień zwłaszcza w chłodniejsze pory roku. Estetycznie wykonane logo zapada w pamięć klientom i służy wizerunkowi załogi. Z organizacji polarów z nadrukiem firma wyciągnie same korzyści! By takie ubrania spisywały się jak najlepiej, przy zamawianiu kieruj się poniższymi wskazówkami. Oto 5 praktycznych porad – czytaj!

1 – Wybierz polary od dobrze ocenianego producenta

Podstawą udanego polaru firmowego, jest wysokiej jakości materiał. Dobry polar powinien być wykonany z miękkiego i przyjemnego w dotyku fleece’u, który zapewnia komfort termiczny. Ważne jest również, aby materiał był odporny na częste pranie. Trwałość ma niebagatelne znaczenie w przypadku odzieży firmowej, która będzie intensywnie użytkowana. Jakość bazowego polaru wpływa ponadto na estetykę nadruku.

Do grona firm, które słyną z produkcji doskonałych polarów, należą m.in. The North Face, JHK, Rimeck, Columbia. Na ubraniach od tych firm pracuje firma Logos – 15 lat doświadczenia w tworzeniu nadruków firmowych zaowocowało wyjątkowo dopracowaną kolekcją. Przykładowe realizacje bluz polarowych zobaczysz tutaj: https://sklep-logos.pl/polary-firmowe, na stronie możesz też kupić polary i zamówić nadruki.

Wybierając polary firmowe od renomowanych producentów, masz pewność, że otrzymasz wyłącznie ubrania wysokiej jakości.

2 – Przeanalizuj obowiązki pracowników

Polar z jedną dużą kieszenią, czy z dwiema mniejszymi? Rozpinany, czy z krótkim suwakiem pod szyją? Z kapturem czy bez? Wszystko zależy od dokładnych okoliczności używania polaru, czyli w dużej mierze od obowiązków noszącego go pracownika.

W doborze idealnego modelu polaru mogą Ci pomóc sami pracownicy! Zapytaj ich, jaka bluza ich zdaniem najlepiej sprawdzi się na zajmowanym stanowisku.

3 – Dobierz kolor polaru do identyfikacji wizualnej

Wybór odpowiedniego koloru polaru to kluczowy element budowania spójnego i profesjonalnego wizerunku. Należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych czynników, aby dobrać idealny kolor.

  • Wybór polaru w jednym z kolorów logo w większości przypadków będzie bezpiecznym rozwiązaniem.
  • Jeśli logo zawiera różne kolory, rozważ zakup polarów w neutralnych barwach (biel, czerń, szarość). Na takim tle elementy barwnego logotypu będą grały pierwsze skrzypce.
  • Ważne jest, aby nadruk na polarze był dobrze widoczny i czytelny. Dlatego należy dobrać kolor polaru tak, aby kontrastował z kolorem nadruku.

Firmy wykonujące nadruki na polarach proponują klientom tworzenie wizualizacji projektu z bluzami w różnych kolorach. Warto skorzystać z takiej możliwości, przejrzeć wizualizacje, a nawet pokazać je pracownikom, i wspólnie zdecydować, co wygląda najlepiej.

4 – Zaplanuj nadruk na plecach i na piersi

Najlepszymi miejscami na nadruki są plecy i lewa pierś. Tutaj wzory najmocniej rzucają się w oczy.

  • Na plecach zaplanuj przede wszystkim duże logo i nazwę firmy. Możesz umieścić tu też hasło marki czy funkcję pracownika.
  • Na piersi powinno się znajdować małe logo i ewentualnie informacja o stanowisku noszącej osoby.

Pamiętaj, że więcej nie znaczy lepiej! Polary z nadrukiem firmowym mają eksponować logo i nazwę. Reszta to tylko opcjonalne dodatki. Wprowadź je do projektu tylko, jeśli są naprawdę istotne.

Istnieje kilka metod nanoszenia nadruku na materiał polarowy. Przejrzyj nadruki wykonane w różnych technikach, by zorientować się w możliwościach i jeszcze lepiej wyobrazić sobie ostateczny kształt bluz.

5 – Nie oszczędzaj na realizacji

Polary dobrane, koncepcja nadruku przemyślana. Czas na realizację. Jeżeli wybierzesz słabego podwykonawcę, plany zdadzą się na nic!

  • Sprawdź, jak długo firma działa na rynku i jakie ma doświadczenie w produkcji polarów z nadrukiem.
  • Poszukaj opinii o firmie w Google i obejrzyj przykładowe realizacje na stronie.
  • Przeanalizuj ofertę firmy pod kątem dostępnych modeli polarów, gramatur, kolorów i technik nadruku.
  • Zobacz, jakie firmy pracowały z danym podwykonawcą. Może są wśród nich rynkowi giganci z Twojej branży?

Pamiętaj, że rzetelna firma tworząca polary z nadrukiem powinna być transparentna i otwarta na współpracę. Nie wahaj się zadawać pytań i prosić o przedstawienie szczegółowych ofert. W firmowe ubrania inwestuje się raz na długie lata… o ile zainwestuje się dobrze! To, w jakich ubraniach chodzą Twoi pracownicy, jest w końcu jedną z najważniejszych wizytówek biznesu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

15 + osiem =