Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży” jest skierowana zarówno do osób, które prowadzą swój biznes i chcą go rozwinąć, jak i początkujących przedsiębiorców.
Event będzie podzielony na siedem modułów tematycznych. Wydarzenie poprowadzi siedmiu trenerów, którzy dysponują nie tylko wiedzą teoretyczną, ale i praktyczną, co jest kluczową kwestią w kontekście praktyczności przekazywanych informacji.
Siedmiu prelegentów będzie prowadzić wykłady w wymiarze 5 godzin. W tym czasie uczestnicy poznają merytoryczną i praktyczną wiedzę z zakresu marketingu i sprzedaży.
Wydarzenie jest atrakcyjne również pod względem formy przekazywanych informacji. Wykłady wymagają od gości czynnego uczestnictwa.
Event obejmuje interaktywną formę dzielenia się wiedzą wraz z konkursami i panelem z zadawaniem pytań. Wszyscy uczestnicy „Prosto o marketingu i sprzedaży” otrzymają również materiały szkoleniowe.
Zdjęcie główne: Matthew Osborn/unsplash.com