Z czego składa się identyfikacja wizualna?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Identyfikacja wizualna to narzędzie służące kreowaniu wizerunku firmy na rynku, a także tworzeniu jej tożsamości i oprawy, która będzie czytelna dla grupy docelowej. Dzięki profesjonalnemu brandingowi możesz wyróżnić firmę spośród konkurencyjnych marek oraz przyciągnąć uwagę szerszej grupy potencjalnych klientów. Przeczytaj, co składa się na identyfikację wizualną marki. 

System identyfikacji wizualnej firmy składa się z elementów wizualnych, takich jak logo czy szata graficzna strony internetowej, oraz poza wizualnych, obejmujących m.in. kulturę organizacyjną, sposób wystroju siedziby firmy czy określony dress code.

Logo marki 

Umiejętnie wykreowany wizerunek firmy budzi  pozytywne emocje i oczekiwane skojarzenia u konsumentów. Jednym z podstawowych elementów komunikacji wizualnej jest logo. Graficzne przedstawienie marki przekazuje wiele informacji dotyczących wartości i tożsamości firmy. Powinno być proste, rozpoznawalne i czytelne nawet w niewielkim rozmiarze. Logo składa się z sygnetu, który stanowi znak graficzny lub symbol, oraz logotypu, czyli tekstowego przedstawienia nazwy. Warto zadbać o to, aby logo było spójne z biznesem i wizją marki. Profesjonalny projekt zamówisz na stronie: https://studiokreacja.pl/oferta/identyfikacja-wizualna/logo-start/

Wygląd strony internetowej 

Dla wielu konsumentów strona internetowa firmy to pierwsza forma kontaktu z marką. Warto zadbać o to, aby witryna była czytelna, nowoczesna i zachęcała do zainteresowania się produktem lub podjęcia współpracy. Profesjonalny sklep internetowy wraz z optymalizacją pod kątem SEO zamówisz pod adresem: https://studiokreacja.pl/oferta/strony-internetowe/sklep-internetowy/

Design produktów i ich opakowań 

Klarowna identyfikacja marki przekłada się na wzrost rozpoznawalności w grupie docelowej konsumentów oraz wśród kontrahentów. Projekt systemu identyfikacji wizualnej ma szczególne znaczenie na początku prowadzenia działalności, kiedy dochodzi do pierwszego kontaktu odbiorców rynku z firmą. Zadbaj o to, aby design produktów i ich opakowań, a także szata graficzna materiałów promocyjnych były spójne i wpisywały się w politykę firmy. Więcej o znaczeniu identyfikacji wizualnej przeczytasz na stronie: https://studiokreacja.pl/oferta/identyfikacja-wizualna/

Wygląd siedziby i dress code pracowników

Do elementów identyfikacji marki zaliczamy również design siedziby i otoczenia firmy, sposób organizowania spotkań i stoisk targowych oraz dress code pracowników. Profesjonalny wizerunek marki budzi zaufanie odbiorców oraz długo pozostaje w pamięci.

Zdj. główne: Brands&People/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

14 + czternaście =