Polski start-up WhitePress, który w ostatnich latach stał się przodującą platformą contentmarketingową w Europie, ogłosił połączenie sił z Senuto, liderem wśród platform SEO.
Fuzja WhitePress z platformą SEO Senuto może wiązać się z jeszcze szybszą ekspansją i rozwojem na zagranicznych rynkach. Pierwsze rozmowy odnośnie do transakcji rozpoczęły się w kwietniu. W październiku Grupa WhitePress stała się właścicielem wszystkich udziałów w Senuto. Warto podkreślić, że połączenie opiera się na zachowaniu niezależności kupowanego podmiotu.
WhitePress jako platforma typu marketplace wspomaga tworzenie i dystrybucję artykułów online. Z kolei Senuto wspiera pozycjonerów w zakresie strategii SEO. Dzięki połączeniu ich sił użytkownicy mogą liczyć na integrację dostępnych narzędzi i dostęp do rozwiązań, które – przy użyciu danych i sztucznej inteligencji – pozwolą efektywniej wykorzystywać budżet i sprawniej planować działania SEO. Nowe rozwiązania mają być przystępne cenowo dla użytkowników.
Zdj. główne: Firmbee/pixabay.com