Materiał Partnera
Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Kolorystyka polaru i nadruku powinna harmonizować z identyfikacją wizualną firmy. Ważne jest, aby kolory występujące na bluzie były spójne z barwami firmowymi, bo to wzmocni spójność wizerunku marki.
Logo i napisy muszą być dobrze widoczne. Wybór kontrastujących barw zwiększa czytelność i przyciąga wzrok.
Jeżeli firmowe barwy nie kontrastują ze sobą, jako bazę nadruku wybierz bluzę w neutralnym kolorze, czyli czarnym, białym bądź szarym. Takie polary z nadrukiem wyraźnie prezentują każdy logotyp. Im jaśniejszy nadruk, tym ciemniejszy polar i odwrotnie.
Zaleca się użycie maksymalnie 3 kolorów nadruku, aby uniknąć wizualnego chaosu.
Oto najczęściej wybierane miejsca na nadruki.
Najpopularniejsza kombinacja to lewa strona klatki plus plecy.
Warto wziąć pod uwagę, w jakiej pozycji najczęściej będzie widoczny firmowy polar. Jeżeli ma go nosić pracownik obsługi klienta, zasadnym jest przyłożenie szczególnej uwagi do nadruku z przodu. Z kolei u kuriera przemieszczającego się skuterem większe znaczenie będzie miał wzór na plecach.
Wzór powinien być proporcjonalny do powierzchni dostępnej na polarze.
Na potrzeby małego nadruku konieczne może być stworzenie uproszczonych wariantów logotypu.
Wybór odpowiedniej metody nadruku na polary firmowe ma kluczowe znaczenie dla estetyki końcowego projektu. Na bluzach polarowych można stosować różnorakie metody zdobienia. Każda technika nadruku oferuje różne efekty wizualne i ma ograniczenia.
Najczęściej wybierane metody nadruku dla polarów to:
Profesjonalna drukarnia tekstylna odgrywa kluczową rolę w procesie doboru odpowiedniej metody nadruku. Specjaliści z drukarni doradzą, która metoda będzie najbardziej odpowiednia dla danego projektu. Wezmą pod uwagę takie czynniki jak rodzaj materiału, przeznaczenie odzieży oraz budżet.
Mimo tego warto wstępnie zorientować się w rezultatach estetycznych dostępnych metod, bo gdy sprecyzujesz swoje preferencje, komunikacja będzie łatwiejsza.
Najbardziej uniwersalnym fasonem polaru pod kątem estetycznym jest klasyczny krój bez dodatkowych ozdób. Taki polar charakteryzuje się prostym wyglądem, który pasuje do wielu różnych branż i jest neutralnym tłem dla każdego firmowego nadruku.
Rozmiar powinien być tak dopasowany do sylwetki pracownika, by materiał miękko opływał ciało, bez wpijania się czy krępowania ruchów. Nadmiar tkaniny nie może odstawać na klatce ani tworzyć fałd pod pachami.
Projektowanie polarów z nadrukiem firmowym wymaga uwzględnienia wielu aspektów estetycznych. Dobór odpowiedniej metody nadruku, kolorystyki, umiejscowienia i rozmiaru wzoru ma kluczowe znaczenie dla końcowego efektu. Starannie zaprojektowane polary mogą stać się nie tylko praktycznym elementem odzieży, ale również efektywnym narzędziem promocyjnym, które wzmocni wizerunek firmy. Tak więc dokładnie przemyśl każdy szczegół, a realizację powierz rzetelnej, doświadczonej firmie!