Materiał Partnera
Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Podstawą udanego polaru firmowego, jest wysokiej jakości materiał. Dobry polar powinien być wykonany z miękkiego i przyjemnego w dotyku fleece’u, który zapewnia komfort termiczny. Ważne jest również, aby materiał był odporny na częste pranie. Trwałość ma niebagatelne znaczenie w przypadku odzieży firmowej, która będzie intensywnie użytkowana. Jakość bazowego polaru wpływa ponadto na estetykę nadruku.
Do grona firm, które słyną z produkcji doskonałych polarów, należą m.in. The North Face, JHK, Rimeck, Columbia. Na ubraniach od tych firm pracuje firma Logos – 15 lat doświadczenia w tworzeniu nadruków firmowych zaowocowało wyjątkowo dopracowaną kolekcją. Przykładowe realizacje bluz polarowych zobaczysz tutaj: https://sklep-logos.pl/polary-firmowe, na stronie możesz też kupić polary i zamówić nadruki.
Wybierając polary firmowe od renomowanych producentów, masz pewność, że otrzymasz wyłącznie ubrania wysokiej jakości.
Polar z jedną dużą kieszenią, czy z dwiema mniejszymi? Rozpinany, czy z krótkim suwakiem pod szyją? Z kapturem czy bez? Wszystko zależy od dokładnych okoliczności używania polaru, czyli w dużej mierze od obowiązków noszącego go pracownika.
W doborze idealnego modelu polaru mogą Ci pomóc sami pracownicy! Zapytaj ich, jaka bluza ich zdaniem najlepiej sprawdzi się na zajmowanym stanowisku.
Wybór odpowiedniego koloru polaru to kluczowy element budowania spójnego i profesjonalnego wizerunku. Należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych czynników, aby dobrać idealny kolor.
Firmy wykonujące nadruki na polarach proponują klientom tworzenie wizualizacji projektu z bluzami w różnych kolorach. Warto skorzystać z takiej możliwości, przejrzeć wizualizacje, a nawet pokazać je pracownikom, i wspólnie zdecydować, co wygląda najlepiej.
Najlepszymi miejscami na nadruki są plecy i lewa pierś. Tutaj wzory najmocniej rzucają się w oczy.
Pamiętaj, że więcej nie znaczy lepiej! Polary z nadrukiem firmowym mają eksponować logo i nazwę. Reszta to tylko opcjonalne dodatki. Wprowadź je do projektu tylko, jeśli są naprawdę istotne.
Istnieje kilka metod nanoszenia nadruku na materiał polarowy. Przejrzyj nadruki wykonane w różnych technikach, by zorientować się w możliwościach i jeszcze lepiej wyobrazić sobie ostateczny kształt bluz.
Polary dobrane, koncepcja nadruku przemyślana. Czas na realizację. Jeżeli wybierzesz słabego podwykonawcę, plany zdadzą się na nic!
Pamiętaj, że rzetelna firma tworząca polary z nadrukiem powinna być transparentna i otwarta na współpracę. Nie wahaj się zadawać pytań i prosić o przedstawienie szczegółowych ofert. W firmowe ubrania inwestuje się raz na długie lata… o ile zainwestuje się dobrze! To, w jakich ubraniach chodzą Twoi pracownicy, jest w końcu jedną z najważniejszych wizytówek biznesu.