SemKRK to wyjątkowe wydarzenie dotyczące szeroko pojętego marketingu w wyszukiwarkach i analityki. W poprzednich edycjach udało się zebrać prawie 6 tys. uczestników. Sprawdzamy, dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej, dwudziestej już, edycji.
SemKRK to świetna okazja, by zdobyć ogromną dawkę specjalistycznej wiedzy z zakresu SEM i SEO. Na tegorocznych konferencjach będą poruszane takie tematy jak metody i techniki pozyskiwania linków w branży gier hazardowych czy inkrementalne konwersje w Google Analytics. Dowiemy się, jak można łączyć dane własne z danymi z platform marketingowych Google, używając do tego różnych narzędzi, i jak wpływać na wyniki wyszukiwania.
W programie wydarzenia znajdziemy także warsztaty SEO i Google Ads & Analytics. Z kolei wśród prowadzących spotkamy najlepszych specjalistów z branży SEM i SEO, między innymi Mateusza Malinowskiego, dyrektora SEO w Fabryce Marketingu.
20. edycja semKRK odbędzie się 28 października w Muzeum Manggha w Krakowie.
Zdj. główne: PhotoMIX-Company/unsplash.com