Na co warto nanieść firmowy nadruk?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Istnieje wiele przedmiotów, na których warto umieścić nadruk firmowy. Może być on bowiem elementem identyfikacji wizualnej firmy. Przeczytaj, aby dowiedzieć się nieco więcej na ten temat. 

Elementy garderoby

Nadruk firmowy, na przykład w postaci logo, może znaleźć się na przeróżnych elementach garderoby. Taką odzież wykorzystuje się w branżach, takich jak hotelowa, kosmetyczna, czy gastronomiczna. Może być to również upominek, przekazywany dla klientów lub partnerów biznesowych. Najlepiej tworząc takie ubrania, zastosować zasady minimalizmu. Taki nadruk powinien być raczej skromny i niewielkich rozmiarów. Wtedy będzie wyglądał w sposób profesjonalny. Takie rozwiązanie to metoda na budowanie świadomości marki, która wpłynie na jej lepszą rozpoznawalność. W tym celu możesz postawić przykładowo na koszulki lub polary z nadrukiem. Ten drugi element garderoby przydaje się dla pracowników, którzy spędzają czas na zewnątrz, szczególnie w chłodniejsze miesiące. Do oznakowania na nim logo używa się haftu komputerowego lub specjalnej naszywki. Taka odzież jest dobrym sposobem na zareklamowanie swojej firmy. 

Praktyczne gadżety

Możesz umieszczać nadruk firmowy na przedmiotach codziennego użytku. One też mogą być wykorzystywane podczas codziennej pracy, ale będą również świetnym prezentem. Często są to na przykład kubki, długopisy, smycze lub breloki do kluczy. Jeśli klienci będą widzieli, że korzystasz z takich gadżetów, to będą traktować firmę poważniej. Zawsze ceni się przedsiębiorstwa, które zwracają uwagę na drobne szczegóły. Oprócz tego własną grafikę można umieścić na artykułach papierniczych. Mogą to być przykładowo kalendarze jednodzielne lub biurowe. Innymi propozycjami są spersonalizowane planery i zeszyty. Warto, aby wszystkie te elementy były spójne, aby łatwiej było zbudować skojarzenie z daną marką. W tym celu postaw na jednolitą kolorystykę na wszystkich tych elementach. 

Oczywiście nadruk firmowy musi znajdować się również na wizytówkach. Powinno na nich znaleźć się przede wszystkim logo i dane kontaktowe. Warto załączyć stronę internetową, jeśli firma taką posiada. Jest wiele korzyści z takich wizytówek. Między innymi jest to łatwiejsze nawiązanie nowych kontaktów. Jeśli będą przemyślane i eleganckie, to będziesz postrzegany wśród innych, jako osoba profesjonalna. Wzbudzają one bowiem zaufanie oraz wiarygodność. 

Elementy wizualne

Nadruk firmowy powinien znajdować się na elementach, które tworzą identyfikację wizualną firmy. Zalicza się do nich wcześniej wymienioną odzież pracowniczą, gadżety i sam logotyp. Poza tym taki nadruk warto umieścić na materiałach promocyjnych i marketingowych. Przykładowo są to ulotki i plakaty. Na eventach często używa się banerów tekstylnych. Mogą być one dobrym uzupełnieniem strategii marketingowej. Można skorzystać z nich na targach, konferencjach, wystawach, czy nawet na koncertach. W sklepie internetowym https://graffiti-print.pl/ znajdziesz takie banery przystosowane do rozmaitych okoliczności. Jeśli sprzedajesz jakieś produkty, to swój nadruk możesz umieścić na opakowaniach. Popularne jest też wykorzystanie go na pojazdach firmowych. W tym celu stosuje się specjalne naklejki. Oprócz grafiki znajdują się tam teksty informacyjne. Przedstawia się na nich na przykład zakres świadczonych usług. Powinny widnieć tam dane kontaktowe oraz ewentualne odnośniki do portali internetowych. Jest to genialny sposób na przenośną reklamę. Korzystają z niego często znane firmy kurierskie. Pewnie z łatwością rozpoznajesz je na ulicy, więc jest to potwierdzenie działania takich naklejek. 

Zdjęcie główne: Pixabay/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*