Marta Marek Marta Marek

Co może być gadżetem reklamowym?

07 września 2022
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Udostępnij

Gadżet reklamowy to narzędzie pozwalające utrwalić u konsumentów pozytywny wizerunek firmy, a także zachęcić do zainteresowania się produktami czy usługami marki. Przeczytaj, jakie przedmioty stanowią skuteczny nośnik reklamy.

Znaczenie gadżetów reklamowych dla biznesu

Klarowna identyfikacja marki oraz dobrze zorganizowana kampania reklamowa, uwzględniająca darmowe gadżety, przekładają się na wzrost rozpoznawalności w grupie docelowej konsumentów oraz w gronie kontrahentów. Gadżety reklamowe są szczególnie ważne na początku prowadzenia działalności lub przy otwarciu nowych lokali usługowych, kiedy dochodzi do pierwszego kontaktu nowych odbiorców z firmą. Odpowiednio dobrane akcesoria reklamowe mogą służyć jako narzędzie do promocji firmy podczas targów branżowych, a także być rozdawane podczas akcji promocyjnych czy dodawane w gratisie do zamówień internetowych.

Słodycze

Słodkie upominki kojarzą się z czymś przyjemnym, co sprawia, że budują miłe skojarzenia z marką, a przy tym stanowią stosunkowo tani gadżet reklamowy. Słodycze mogą stanowić poczęstunek w siedzibie firmy, a także być dodawane do prezentu dla kontrahentów czy do świątecznych paczek dla pracowników. Smakowite bombonierki, cukierki, galaretki lub żelki reklamowe z personalizowanym opakowaniem to pewny sposób, żeby przyciągnąć nowych, potencjalnych konsumentów do stanowisk na  targach branżowych czy podczas akcji promocyjnej w centrum handlowym. Drobne przekąski wręczane klientom i kontrahentom mogą w dłuższej perspektywie przyczynić się do zwiększenia sprzedaży produktów lub usług, a także wzrostu rozpoznawalności marki. 

Akcesoria biurowe

Warto zadbać o to, aby gadżety reklamowe były użyteczne, co przełoży się na to, że konsumenci będą częściej i dłużej z nich korzystać, a tym samym silniej utrwalać sobie w pamięci nazwę i logo Twojego przedsiębiorstwa. Dużą popularnością wśród gadżetów reklamowych cieszą się zwłaszcza akcesoria biurowe. Firmy decydują się najczęściej na zamówienie funkcjonalnych artykułów papierniczych ze znakiem marketingowym, takich jak długopisy, kalendarze, notesy czy karteczki indeksujące, po które większość osób chętnie sięga w domu, pracy czy w szkole. W roli gadżetów firmowych doskonale sprawdzą się również: elegancki brelok do kluczy z grawerem, kubek, pendrive z logo, zaślepka na kamerkę laptopa czy zawieszka z odblaskiem, zwiększająca bezpieczeństwo na drodze.

Odzież z personalizowanym nadrukiem

Droższym rozwiązaniem, ale bardzo efektownym, są ubrania oraz akcesoria z logo. Koszulki reklamowe oraz czapki z daszkiem to prawdziwy hit podczas różnego rodzaju eventów oraz akcji promocyjnych. Należy pamiętać o tym, że odzież zapewnia większą powierzchnię nadruku niż wcześniej wspomniane nośniki reklamy, co sprawia, że logo Twojej firmy będzie większe i bardziej rzucające się w oczy. Alternatywą dla klasycznych bluz i koszulek mogą być również akcesoria, takie jak parasol z logo czy praktyczna bawełniana torba na zakupy opatrzona nadrukiem firmy. Trwała, wielorazowa torba świetnie zastępuje sklepowe reklamówki, dzięki czemu z pewnością będzie w częstym użyciu w wielu domach.

Fot.: Kelly Brito/unsplash.com

polecane wpisy
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *