Reklama zewnętrzna jako narzędzie marketingowe

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Reklama jest jednym z podstawowych narzędzi marketingowych, które pozwalają firmom na promowanie swoich produktów lub usług. Reklama zewnętrzna to jedna z najbardziej popularnych form promocji, która polega na umieszczaniu reklam na zewnątrz budynków, na pojazdach, itp. Jakie formy reklamy zewnętrznej się sprawdzą?

Reklama sandwich

Reklama sandwich to forma reklamy zewnętrznej umieszczana dwustronnie na różnego rodzaju powierzchniach. Składa się z dwóch części najczęściej z warstw materiału. Jest ona dostępna w różnych wariantach, dlatego można dopasować ją do swoich indywidualnych potrzeb. Jest lekka, mobilna i niedroga, dlatego cieszy się dość dużą popularnością. Sandwich reklama przyciąga uwagę przechodniów i kierowców, którzy mogą zainteresować się produktem lub usługą oferowaną przez firmę.

Beachflagi

Beachflagi to reklama zewnętrzna umieszczeniu na specjalnych flagach, które są przymocowane na masztach lub słupach. Beachflagi są zwykle wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, co czyni je trwałymi i skutecznymi narzędziami reklamowymi. Można je spotkać podczas różnego rodzaju eventów na świeżym powietrzu, takich jak festiwale, targi, koncerty, ale również mogą służyć jako reklama stała przed firmami, biurami czy sklepami. Reklama batfan wyróżnia się ciekawą formą, która przyciąga uwagę przechodniów i kierowców, a jednocześnie jest łatwa w montażu i demontażu, co czyni ją praktycznym narzędziem reklamowym. Istnieje kilka rodzajów beachflag: flagi klasyczne, kształt łzy, flagi teardrop, flagi blade, a także stożki reklamowe. Dostępne są w różnych rozmiarach, dzięki czemu można dostosować je do potrzeb i wymagań firmy.

Proporczyki

Proporczyki to specjalne flagi, które są umieszczane na masztach lub słupach. Zwykle są wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, dlatego wyróżnia je duża  trwałość i skuteczność reklamowa. Proporczyki przyciągają uwagę, dlatego stanowią świetną propozycję reklamy zewnętrznej. Przy ich zakupie może być istotny producent proporczyków – jego wybór może zaważyć na ich jakości i wykonaniu.

Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe nadal cieszą się dużą popularnością i trudno się temu dziwić, gdyż są skuteczne. Wśród nich można znaleźć takie produkty jak długopisy, kubki, koszulki, torby, zeszyty, odzież reklamową i wiele innych. Gadżety reklamowe są zwykle dystrybuowane podczas różnych imprez i wydarzeń, co pozwala firmom na zwiększenie widoczności i świadomości marki. Dodatkowo, osoby korzystające z gadżetów reklamowych często są bardziej skłonne do polecenia firmy znajomym lub rodzinie, co przekłada się na potencjalne zwiększenie liczby klientów. Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny, warto jednak wybierać takie, które są trwałe i estetycznie wykonane, tylko wtedy będą w stanie dobrze spełniać swoją funkcję.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*