Artykuł sponsorowany
Nic tak nie łączy zespołu, jak wspólne wyjazdy, eventy i spędzanie ze sobą czasu. Wydarzenia firmowe powinny być regularnie co jakiś czas organizowane, aby pracownicy mogli nie tylko lepiej się poznać, lecz także zdobyć nową wiedzę i poszerzyć swoje horyzonty. Przekonaj się, jak przygotować i zorganizować event firmowy oraz o co należy zadbać z wyprzedzeniem.
Okazji do przygotowania eventu jest mnóstwo, od celów integracyjnych, po marketingowe. Wszelkiego rodzaju wyjazdowe szkolenia, konferencje i wydarzenia edukacyjne, mogą być połączone z firmowym eventem, na którym skorzystają pracownicy lub klienci firmy. Zazwyczaj dla osób zatrudnionych w danym przedsiębiorstwie, wyjazdy, na przykład na konferencję, łączone są później z kilkudniową integracją. Jeśli chcesz taki event poprzedzić częścią edukacyjną, warto z wyprzedzeniem zarezerwować w odpowiednich miastach sale konferencyjne Poznań, Wrocław, Kraków, Warszawa czy Łódź, oferują szeroki wybór nie tylko sal konferencyjnych, lecz także hoteli, w których może się później odbyć wydarzenie integracyjne oraz nocleg dla uczestników.
Jeśli chcesz, żeby event był udany, musisz zadbać o odpowiedni sprzęt i wyposażenie. W przypadku wydarzeń edukacyjnych, jak wykłady, konferencje, szkolenia itp., potrzebny jest rzutnik z tablicą, miejsca siedzące, blat, przy którym można robić notatki. Wszystkie te elementy zapewniają na przykład sale konferencyjne pod Warszawą, w których możesz znaleźć nie tylko potrzebne wyposażenie, lecz także kompleksową obsługę takich spotkań.
Eventy biznesowe mogą mieć również dużo luźniejszą formę, na przykład imprezy. W takim wypadku najważniejsze będzie nagłośnienie miejsca, w którym ma odbyć się zabawa oraz adekwatne oświetlenie, które podkreśli atmosferę. W przypadku wydarzeń typowo promocyjnych i marketingowych, musisz być wyposażony w wiele firmowych gadżetów, dodatków i drobiazgów z logo swojego przedsiębiorstwa. W ten sposób zbudujesz świadomość marki w głowach konsumentów, zapadniesz im w pamięć i zrobisz bardzo dobre wrażenie. Drobne upominki pomagają nie tylko wzbudzić sympatię nowych klientów, lecz także podnieść renomę firmy, która dzięki nim będzie wydawała się dużo bardziej profesjonalna i godna zaufania.
Wydarzenia związane z firmą, nieważne jaki mają cel, powinny być urozmaicone. Różnego rodzaju atrakcje ułatwiają rozluźnienie atmosfery, podnoszą rangę wydarzenia i sprawiają, że jest ono bardziej ciekawe i warte zobaczenia. Obecnie bardzo popularne na firmowych imprezach jest organizowanie prywatnych koncertów. Występ popularnej gwiazdy muzyki może przyciągnąć naprawdę wiele osób. Na eventach prywatnych, wewnętrznych, bardzo często wybiera się na atrakcję na przykład pokaz tańca lub gimnastyki. Coraz większą popularnością zaczyna też cieszyć się stand up. Jeśli lubisz ostre żarty i cięty język, jest to doskonała opcja. Pamiętaj, żeby wszystkie atrakcje zarezerwować z wyprzedzeniem, a nie szukać jakiegokolwiek urozmaicenia eventu na ostatnią chwilę.
Zdjęcie główne: pexels.com/Diva Plavalaguna